JAKĄ GRAFIKĘ PRZESŁAĆ NA WŁASNY NADRUK?

Odpowiednia grafika ma kluczowy wpływ na jakość nadruku.
Zdarza się, że przesłana przez klienta grafika jest nieodpowiedniej rozdzielczości, co skutkuje nieostrym nadrukiem lub widocznymi pikselami.
Chcielibyśmy przybliżyć Ci kilka zagadnień, a także rozwiać wątpliwości dotyczące przesłanej grafiki.

ROZMIAR GRAFIKI

Bardzo ważny jest rozmiar plików. Nie wykonujemy grafik na podstawie zrzutu ekranu (print screen). Minimalne wymiary grafiki konieczne do prawidłowego wykonania nadruku to: 1500x1500 pikseli. Aby grafika była najlepszej jakości zalecamy rozmiar 3000x4000 pikseli lub więcej. Drugim ważnym elementem jest rozdzielczość grafiki - to ilość pikseli, która przypada na cal obrazu. Zbyt mała sprawia, że obraz jest niewyraźny (widoczne piksele). Zalecamy aby rozdzielczość przesyłanych grafik wynosiła 300 DPI. Poniżej zamieściliśmy przykład różnicy pomiędzy plikiem w niskiej rozdzielczości, a plikiem z wysoką rozdzielczością:


W JAKIM FORMACIE ZAPISAĆ PLIK?

Pliki powinny być zapisane w formacie png lub jpg. Mile widziane są także formaty: pdf, psd oraz cdr. Trzeba też pamiętać, że w przypadku gdy nie mamy tła na obrazku, przy zapisywaniu go do pliku w formacie jpg, plik zapisze się nam z białym (lub innym) tłem. Jeżeli nie chcemy takiego efektu, wówczas należy grafikę zapisać do formatu png.

ZMIANY I POPRAWKI W PRZESŁANEJ GRAFICE

Zdarza się, że klienci proszą nas o usunięcie tła z grafiki, wycięcie elementu bądź retusz grafiki. Ważne, abyś wiedział, że wydłuża to czas realizacji, a wszelkie zmiany i ingerencje są dodatkowo płatne. Każda ingerencja w grafikę jest wyceniana indywidualnie. Jeśli grafika wysłana przez Ciebie jest już finalną wersją, która zostanie nadrukowana - czas realizacji jest najkrótszy. Wybierając produkt z własnym nadrukiem każdorazowo przesyłamy Ci wizualizację grafiki na wybranym produkcie do akceptacji. Należy przesłać swoją grafikę lub wskazać produkt ze sklepu, z którego grafikę chce się wykorzystać.
Nie wymyślamy ani nie tworzymy projektów graficznych od podstaw według upodobań klienta.

Wycięcie tła ze zdjęcia 10 - 20 zł
Wycięcie obiektu ze zdjęcia 10 - 40 zł
Drobna zmiana w grafice (np. kolor elementu) 10 - 20 zł
Dodanie elementu do grafiki 10 - 40 zł
Edycja konturów zdjęcia 10 - 20 zł
Edycja lub modyfikacja pliku klienta 20 - 100 zł
Retusz zdjęcia / zmiana kolorystyki obrazu 20 - 50 zł
Realizacja prostej grafiki według szkicu klienta (tekst + ikonka) 20 - 100 zł

Przy wyborze produktów z własnym nadrukiem maksymalna ilość poprawek to dwiePowyżej dwóch poprawek obowiązuje cena 50% usługi z powyższego cennika.

FONT UŻYTY W PROJEKCIE

Przesyłając nam tekst, który ma się znajdować na produkcie bez dodatkowych wskazówek, pamiętaj, że będzie on wykonany naszym podstawowym fontem:

Jeśli zależy Ci na czymś bardziej wyszukanym, zapraszamy na stronę internetową z fontami.
Po dokonaniu wyboru wystarczy podać nam nazwę interesującego Cię fonta. Zwróć uwagę na dostępność polskich znaków.

PRAWA AUTORSKIE DO GRAFIK I ZDJĘĆ

Pamiętaj o prawach autorskich - nie możemy umieszczać na koszulkach logo innych firm odzieżowych, postaci z bajek czy filmów. Logo ulubionego zespołu również nie jest dobrym pomysłem. Nie wykonujemy nadruków z napisem np. POLICJA, gdyż jest zarezerwowany wyłącznie dla jej funkcjonariuszy, a także koszulek z logo innej firmy świadczącej różnego rodzaju płatne usługi - o ile nie jesteś właścicielem firmy. Nie przyjmujemy grafik ze znakiem wodnym, pamiętaj, że usunięcie go jest niezgodne z prawem.

AKCEPTACJA PROJEKTU

Po otrzymaniu kompletnych informacji przystąpimy do przygotowania wizualizacji. Czas przygotowania projektu to 1-2 dni robocze. Na maila podanego podczas składania zamówienia otrzymasz wizualizację. Aby zamówienie trafiło na produkcję, konieczne jest potwierdzenie projektu, dlatego pamiętaj, aby sprawdzić skrzynkę mailową. Każda zgłoszona poprawka wydłuży czas realizacji. Maksymalna ilość poprawek to dwie.

NASYCENIE KOLORÓW NADRUKU

Wizualizacje przesyłane do klienta w celu akceptacji projektu mają charakter poglądowy.
Finalny nadruk może różnić się pod kątem nasycenia kolorów ze względu na indywidualne ustawienia ekranu na różnych urządzeniach.

MASZ PYTANIA?

W razie jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do kontaktu!
TELEFON
790 600 623
EMAIL sklep@koszulkowy.pl