KOSZTY I FORMY DOSTAWY

Darmowa dostawa w Polsce już od kwoty 150zł

 

W celu zlokalizowania Twojej przesyłki zachęcamy do kontaktu z odpowiednim przewoźnikiem:

Kurier DPD: Śledzenie paczki, telefon +48 22 577 55 55

Kurier FedEX: Śledzenie paczki, telefon 22 211 80 00

Paczkomaty Inpost: Śledzenie paczki, telefon 722 444 000 lub 746 600 000

 

OFERUJEMY NASTĘPUJĄCE FORMY DOSTAWY::

  • Kurier DPD
  • Paczkomaty InPost
  • Odbiór w sklepie Koszulkowy.pl w Wodzisławiu Śl.

JAKIE SĄ KOSZTY DOSTAWY? 

  • KURIER DPD
    14 zł - bez względu na wartość zamówienia
    16 zł - płatność za pobraniem -  bez względu na wartość zamówienia

  • KURIER FedEx
    14 zł - bez względu na wartość zamówienia
    16 zł - płatność za pobraniem -  bez względu na wartość zamówienia

  • PACZKOMATY INPOST
    10 zł - bez względu na wartość zamówienia
  • ODBIÓR W NASZYM FIRMOWYM SKLEPIE
    zawsze 0 zł - bez względu na wartość zamówienia.
  • WYSYŁKA DO UNII EUROPEJSKIEJ I ZAGRANICZNA
    zamówienie jednej koszulki - koszt 25 zł
    zamówienie bluzy/dwie lub więcej koszulek - koszt 32 zł

JAK MOŻESZ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?

  • Przelew tradycyjny - pieniądze księgują się na naszym koncie zazwyczaj kolejnego dnia roboczego, pamiętaj aby w tytule przelewu wpisać numer swojego zamówienia

    Numer konta
    Santander Bank Polska SA 
    73 1090 1766 0000 0001 3165 5103
    Koszulkowy.pl
    ul. Wałowa 18, 44-300 Wodzisław Śląski

  • PayPal - popularna metoda płatności, szczególnie przy transakcjach transgranicznych. Do dokonania płatności konieczne jest posiadanie konta w serwisie PayPal oraz uiszczenie opłaty prowizyjnej
  • Szybki przelew 24 - najpopularniejsza i najszybsza forma płatności. Pieniądze natychmiast trafiają do kontrahenta, dzięki czemu nie ma żadnych opóźnień w realizacji zamówień związanych z księgowaniem płatności. Logujesz się do swojej bankowości internetowej, zatwierdzasz płatność i gotowe!
  • Płatność kartą - szybka, elektroniczna metoda płatności. Pieniądze od razu wpływają na nasze konto i jest odnotowywana automatycznie przez system. Pamiętaj aby mieć przy sobie kartę, z której chcesz skorzystać. Do wykonania płatności będą potrzebne dane znajdujące się na obu jej stronach
  • BLIK - super szybka metoda płatności dla osób lubiących płacić za pomocą smartfona. Aby wykonać przelew, należy uruchomić aplikację swojego banku, wygenerować kod i wpisać go na naszej stronie. Po potwierdzeni transakcji, pieniądze od razu księgują się w systemie, szybciej się już nie da!

W JAKICH GODZINACH DOSTARCZACIE PRZESYŁKI?

  • Kurierzy  dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
  • Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze!

CZY KURIER ZADZWONI PRZEZ DORĘCZENIEM PRZESYŁKI?

  • W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA?

  • Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki.

FORMULARZE ZWROTU I WYMIANY

Zwroty i wymiany będą akceptowane wyłącznie z przyczepioną oryginalnie kartonową metką w kołnierzyku.